2.1.2015

Kipeänä ei ole mukavaa


Oon ihan varma, siis 108 % varma että mulla on joku sikainfluenssa. No okei ehkä vähän huijasin mun varmuudestani. Mä oon kauhean ärsyttävässä flunssassa... kuumeetta. Mulle ei ikinä nouse kuume ja täytyypä nyt koputtaa puuta *knock knock*, jotta se ei tulevaisuudessakaan nousisi. Olen kuitenkin aina flunssaisena täysin toimintakelvoton ja välillä toivoisin, että se kuume nousisi edes vähän, jotta olisi todistusaineistoa kipeydestäni. Tällä hetkellä mulla tuntuu outoa painetta keuhkoissa ja olen tukkoinen nenää ja kurkkua myöden. Nythän on se influenssakausi, mutta mä en kuulu riskiryhmään niin ihan turvallisilla vesillä mennään. 

Katsoin pitkästä aikaa Life Of Pi ja se on yksi vaikuttavimmista leffoista jonka oon koskaan katsonut. Toinen yhtä vaikuttava on Interstellar ja samalle tasolle yltää The Reader ja Into The Wild. Täytyypä lisätä vielä näin leffafriikkinä ihastuttava, mutta karmiva La Vita é Bella ja täydellisyyttä hipova Dog Day Afternoon.

Mulla on erityinen suhde elokuviin ja monesti elän elokuvien kautta. Outoa, mutta totta. Aloitin viime vuonna pitämään listaa elokuvista, jotka katsoin ja tänä vuonna sama toistuu. Mikä on sun lempileffa/-leffat? Ymmärrän, että kysymys on vaikea ;-)


Ainiin ja hyvää perjantaita kaikille, koska aikaisemmin elin torstaissa. Hups.

12 kommenttia:

  1. Ihana ku sä tunnut jotenki erilaisena luettuna ku nähtynä :D Tarkoitan siis että susta saa aivan eri kuvan blogista kuin vlogista, mikä ei siis musta ainakaan oo paha juttu. Voiskohan se johtua siitä että täällä on huomattavasti pienempi yleisö ja enemmän "sisäpiiriä"? Mä oon niitä jotka on kattonu ensin videoita, sitten vasta lukenut. Kivaa kun taas kirjottelet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tää eroaa paljonkin videoista. Ainakin syvällisemmin tulee puhuttua asioista kuin videolla. Syytä en tiedä, mutta joskus on ihan terapeuttistakin kirjoitella :)

      Poista
  2. Mulla kans toi sama juttu että vaikka ois kuinka kipee olo ja keho ei meinaa jaksaa niin kuume ei vaan nouse. Toisaalta ihan hyvä juttu, toisaalta taas ei kun taitaa tuntua kotiin jääminen muiden mielestä vähän turhalta. :D

    VastaaPoista
  3. Nolo kysymys, mutta en osaa liittyä blogien seuraajaksi. Mistä pitää painaa, että virallisesti seuraan sinua? :D ja hyvää uuttavuotta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikealla sivupalkissa on "lukijat" -kohta ja siitä alta voi klikata: "liity tähän sivustoon" :)

      Poista
  4. Pikaista paranemista :) Hienoa että jaksat kirjoittaa tänne edes jotain! c:

    VastaaPoista
  5. Oot tosi BEST! Ja maistuupi salami :3

    VastaaPoista
  6. 21 tapaa pilata avioliitto on vaan niin mahtava :-D Kolmannen kerran katsoin sen eilen, ku se kolmoselta tuli. Naurattaa aina!

    VastaaPoista
  7. Mä en oo nyt katellu hirveesti leffoja, mutta ton Netflixin päivityksen jälkeen kun kaikki Frendien tuotantokaudet tuli sinne niin niitä on tullu kateltua tooosi monia jaksoja päivässä :D Mahtava sarja!

    VastaaPoista