29.7.2014

Poikasten sukupuolet

Oon tarkistanut lähes päivittäin poikasten sukupuolet ja en ole vieläkään täysin varma. Sukupuolet näkee kuulemma myöhemmin paljon selkeämmin. Mun mielestä aluksi Indiana, Maui ja Alaska oli kaikista selvimmät urokset, mutta nyt Alaska näyttää naaraalta ja Mauista en ole ihan varma. Mä oon selaillut netin läpi useasti ja vertaillut poikasia keskenään. Tiedän varmasti mikä erottaa uroksen ja naaraan, mutta jotenkin se on vaan niin vaikeaa erottaa noin pienistä poikasista. Indiana on nyt selkein uros, mutta vähän aika sitten olin varma, että se on naaras. Tässä kuitenkin tämän hetkiset sukupuolet, joista olen melko varma :D Voivat siis muuttua.

Naaraat 
Hawaii
Dey Dey
Alaska
Nuuk

Urokset
Indiana
Maui

Poikasten nimet, kuvat ja (mahdolliset) sukupuolet näet TÄÄLTÄ!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti