17.2.2013

Silmääät


Hahhaaa. Onks teillä tämmösiä silmä "ongelmia"? :D

55 kommenttia:

  1. mulla on melkein sama ongelma :D mun silmät on jotenkin niin ''syvällä'' nii ei mitkää luomivärit tai nää näy kunnolla :(

    VastaaPoista
  2. musta sulle sopii toi eyeliner! :) ja sulla on kauniit silmät :)

    VastaaPoista
  3. oot niin söpö ja rakastan sun hymyä! :DD

    VastaaPoista
  4. ooks sä aasialainen? :O

    VastaaPoista
  5. mun mielestä mulla on kauhee pallosilmät haluisin just semmotteet pienet luomet! :)

    liittykää mun blogiin ---> http://alinasworldd.blogspot.fi/ vastatkaa kyselyyn,kommentoikaa ja seuratkaa instagramis

    VastaaPoista
  6. Oonko ainoo joka meni heti tölläämään tyhmänä silmiäni peilistä ja älysin et mulla on sama ongelma .. :--D ?

    VastaaPoista
  7. joo mulki on ongelmii luomivärien kaa, ku mul on nii painavat luomet niin täyttää koko silmän yläpuolen. ); enkä voi taiteilla niihi mitää (siis esim laittaa kaht eri värii) ku ei näy! :( ja rajauksetki näkyy iha semi huonosti! D:

    VastaaPoista
  8. sulle vois sopia alaripsiin ripsiväri ja rajaus tohon silmä ala kulmaan XD oon niin bro selittämään mutta siis http://img.avatv.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/minisaitit/lumene/kuvituskuvat/1199082.jpg tohon mihin se osottaa tolla kynällä :)
    aaaaaaaah mun tekis mieli tulla meikkaamaan sut :D

    VastaaPoista
  9. mulla on niin lörppöluomet että mikään luomiväri yms ei näy

    VastaaPoista
  10. mulla on ihan sama ongelma! ite meikkaan ''kissamaiset'' eyelinerit, niin saa ees jotenkin silmistä kivan näköset :) kantsii kokeilla, hyvä vinkkejä kissamaisiin eyelinereihin löytyy läjäpäin netistä! :)

    VastaaPoista
  11. Pidän peukkuja, et pääset sinne kouluu. Ne ei kyl tiiä mitä menettää jos et pääse.. ja nätit on silmät, dont worry! :)

    -Kimi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aa! mä failaan tän blogi jutun kaa ku tuli koko ajan "kommentti näytetään hyväksynnän jälkeen", mut piti viel sanoo et käy tsekkaa sellanen bändi, ku takida. Oon ihan lumoutunu sen tyypin äänest vaik oon poika(mies):))

      Poista
  12. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  13. Rupesin tässä vain ihmettelemään tota porrasjakkaraa tuol pöydäl? :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeilin aluks kuvata siinä ja laitoin kameran siihen :DD

      Poista
  14. sulle sopii toi eyliner tosi hyvin! :O :)

    VastaaPoista
  15. sun silmät on hienot, mut sun nenä ei... se on iso... ja ruma... :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miksi niin ilkeä?

      Poista
    2. ööö soikun nenä on ihan normaalin kokonen? ei oo sellasta leveää pottu nokkaa niinku eräillä jonka nenä valtaa puolet naamasta...

      Poista
    3. Anonyymin on taas helppo huudella...

      Poista
  16. tiiätkö mulla on ihan samanlaiset silmät. :o mullakaan ei oo iso luomi tai sillee. ja sitte mulla on myös tollane 'juova' tossa ::D mut meikkaan ihan normaalisti ripsarilla ja sitten aika usein myös eyelineriä.

    VastaaPoista
  17. Sulla on kauniit ja ihanan väriset silmät :)

    VastaaPoista
  18. Nyt katon koko ajan sun silmii :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sama! :----D
      mut pidän sulle peukkui tonne kouluun. good luck (;

      Poista
  19. ytätkö sinisii piilareita vai onko sulla iha luonnostaa nui siniset silmät? (;

    VastaaPoista
  20. Sulla on just ihanat silmät, ja aina yhtä ihana sä ja sun videot!!(:

    www.laurabloggaastaystrong.blogspot.fi liity jos tykkäät :)

    VastaaPoista
  21. Ei ne mun mielest oo yhtään oudot. Ne on nätit. Muuten tuli vaan mieleen et mulla on melkein sama synttäripäivä ku sulla. Oon syntyny 18.5. :)

    VastaaPoista
  22. Sulla on ihanan väriset silmät, ei mun mielestä sun silmissä oo mitää vikaa :D

    VastaaPoista
  23. http://www.youtube.com/watch?v=8IEQpfA528M ((d-_-b))

    VastaaPoista
  24. Ihana blogi<3
    http://bewetuuski.blogspot.fi/ liity lukijaks jos tykkäät :)

    VastaaPoista
  25. Oho! En oo ikinä kattonu sun silmiä tolla tavalla :D mut voisit kokeilla tehä sen rajauksen rajauskynällä ja piirrät sen rajauksen iha vaan puoleen kohtaan, niinku että aloitat ulkoreunasta ja lopetat melkein keskelle silmää ja sitte häivytät sitä rajausta... ööö :D hienosti selitetty vai mitä ?! tai sitte nuo rajaukset jotka sulla yleensä on! paha sanoo näin ku en voi tietää miltä sellainen meikki näyttää :3

    VastaaPoista
  26. Mä aloin kans miettii tota silmä juttua. Oon aina aatellu, et en vaan osaa meikata, mut se voii johtua myös tosta silmäuomen tollasesta jutusta.

    P.S. Meidän toinen kani kuoli eilen =(

    http://lifebeinganni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  27. Mulla on toisessa silmässä tommonen samanlainan juova :D
    Silmistä saa juhlavammat, tai ainaki isommat ku rajaa tälleen https://s3.amazonaws.com/luuux-original-files/bookmarklet_uploaded/DSCF9550.jpg
    Mutta jättää tuolta silmän nurkasta ton kajalin vähemmäksi..
    Osaan taas selittää xd

    VastaaPoista
  28. Heippa!
    Mä alan nauramaan ja tuun iloiseksi aina kun mä katson sun videoita. :)
    Sun silmissä ei ainakaan päällisin puolin näkynyt mitään vikaa. Sinulla on sinun omat ainutlaatuiset silmäsi ja saat olla iloinen niistä.
    Mitäs Spartalle kuuluu?

    VastaaPoista
  29. Sinulle on haaste (: !

    http://mylifebyninna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  30. Haha, nyt katon koko aja sun silmii :))) Toukokuun tyttöi :)

    VastaaPoista
  31. SOIKKU OOT NIIN PARAS !!!

    millon sun synttärit on ?

    VastaaPoista
  32. Kiva blogi ja oot nätti (:
    Muuten voisikko tehä semmosen postauksen jossa esittelisit Spartan häkin,ruuan ja jne. (:

    VastaaPoista
  33. pakko kysyä onko sulla jotain juttua ton justimusfilms juhonkaa? :D

    VastaaPoista
  34. Koska avaat posteja videoiden lopussa?
    Oot kaunis ja ihana!!!

    T:Soikku-fani<3333

    VastaaPoista
  35. sun ei tarttis ees käyttäää meikkii, ku ooot nii luonnon kaunis (: ! & kumminki noi eyelinerit sopii sulle iha sika hyvin ! (y)

    VastaaPoista
  36. Hooo tosi kauniit silmäthän nuo on, niinkuin koko Soikku. :D

    VastaaPoista
  37. eikä, naurattaaa :D ihana olet !

    VastaaPoista
  38. Ja sinun silmissäsi jotakin ongelmaa? :D Itse en näe niissä juuri mitään ongelmaa olet ehdottomasti kaunis ja olen aikas kateellinen silmiesi värille, kun ovat tuollaiset kirkkaan siniset.
    Ja sitten ihan tälleen ohimennen, että sinulla on aivan ihana blogi joten jatkas samaan malliin. (Tulen varmasti kommentoimaan vielä useasti :D nwn)

    VastaaPoista
  39. saako videot tollai isoks jos ei lataa youtuben kautta?

    VastaaPoista
  40. mulla on juuri tua sama ongelma! on niiin vaikeeta laittaa kajaalia:D

    VastaaPoista
  41. mulla itelläni on semmoi luomi mihin sitä väriä sais mut en oo tarpeeks rohkee räväyttää :-D tosin mulla on luonnostaa jotenki pronssiset luomet, etten kyl kauheest viitti mitää värjäillä.
    mut vähä jännä toi silmäjuttu! oli pakko kattoo peilistä iteki :D:D

    VastaaPoista
  42. Tuota tuota, mullakin on sama juttu että mulla on siis tosi kapeat luomet ja luomivärit näyttää tyhmältä, mutta kokeile käyttää ripsitaivutinta! se avartaa katsetta ja silmiä kummasti! Ja sitten jos siihen lisäät pikkuisen "cat eyen" eyelinerillä ( googlaa jos et tiiä :D ) niiku kannattaa laittaa kuvahakuun angelina jolien cat eyen, nii semmoset sopisi kyllä sinulle. Eli ripsitaivutin+cat eye = visuaalisesti pidentää ja laajentaa silmiä ! Tulipa pädettyä :D

    VastaaPoista
  43. Jos sun päänahkaa kutittaa siellä voi olla täitä!!!

    VastaaPoista
  44. Moi Soikkuneen!! Oon kommannut ennenkin, mutta et koskaan vastaa....:`( Mutta, te joskus sellanen "postaus" tai video missä on kuvia susta nuorempana, tai pienempänä, ja sitten kerrot siinä millanen olit sillon!!!!!!!!!!!!!Se olis ihan sairaan kivaa, ja hauskaa luettavaa!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kommentteja tulee niin paljon, etten vastaa kaikkiin.

      Mulla ei oo tallessa oikeen mitään kuvia nuoremmalta iältä :D mutta tässä on jotain kuvia http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_692140&feature=iv&src_vid=ZVpEeiu5-hI&v=cfSCFjdYrRM

      Poista
  45. Joo, mullakin on ihan epäsymmetriset silmät. :D Mutta sun silmät on tosi kauniit! :)
    // Oma blogini: http://kahvikettu.blogspot.fi/

    VastaaPoista